Sider

fredag 5. oktober 2012

Snart trekning av flotte gaver som takk for hjelpen!

Kjære lesere!

Det nærmer seg trekning av flotte gaver som takk for hjelpen med min markedsundersøkelse. Dog er det enda litt tid til å være med, og jeg blir glad viss enda flere ville bidratt med sine ønsker. Jo flere tilbakemelding som kommer inn, jo mer har vi å jobbe med for å lage bloggen enda mer brukervennlig og ikke minst inspirerende for nettop deg!

Det jobbes bak kulissene med ny heading og logo, og samidig vil det også bli opprettet eget domene til bloggen.


1. Premie
Siden sist kan jeg fortelle at jeg deltok på et livsstilseminar hvor Berit Nordheim holdt foredrag om sunt kosthold og viste eksempler på retter fra den nye boken sin MAT MED MER, som jo er 1. premie i trekningen. Det var et spennende og meget inspirerende foredrag, og heldig er vinneren av den boken!








2. Premie


Fortell dine venner om markedsundersøkelsen og del min facebook side
"Anne Karins Mat og Vin". Jo flere jo bedre!!







3. Premie





Har du ikke fått deltatt kan du gjøre det HER.
Tusen hjertelig takk til dere som allerede har bidratt, og takk til deg som nå blir med. Jeg blir veldig takknemlig og glad om du bidrar.






Til sist vil jeg informere om at min artikkel hos LWmagazine denne uken er tips til helgekos.
Lavkarbo suksesskake!
Se HER.
God helg!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...